full och hälsosam


ehh, va? min lever borde bytas ut och mina lungor
ser säkert ut som två gamla russin. huee.
jag är bakfull, som ni kanske förstod. varför är livet så
himla hårt de här dagarna? ALLT är fel. skulle behöva
en stor kram, men ja. den som väntar på nå gott.....

paappa kommer snart, vet inte när. typ 13-14 så jag borde
rappa på och städa lite, äta frukost & duscha.. men jag orkar
inte än, blicken är suddig och ögonen gäggiga fortfarande. har
något konstigt tryck över bröstet som känns som en blandning
mellan spy-hjärta-lungor. kanske spyr ut hjärta och lungor.

idag ska jag på hundkurs, får vi se hur det går.. och sen blir det
tisdagsmys :) nu läre jag ta ut hunden för ettan och tvåan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0