kanske hur trött som helst


sömni som fan, inte konstigt dock :)
ut i lördags å fick mig en "liten" såndär karatefylla. nu känns de aldrig mera alkohol men snart är de ju nollning. väldans svart angående lördag kvällen, dock skönt att kerstin tog hand om mig. tackar!

nu är jag i söderhamn & har färgat håret på erica,  johannas faster. blev skit bra :) roligt när folk blir nöjda. har även färgat mitt hår tokrött som säkert många sett. jävligt nöjd iaf, snyyyggt.

johanna har gått och lagt sig, stackarn ska ju upp väldans tidigt imorgon. jag däremot är ju ledig men ska nio tåget så lär väl sova snart jag med, ta igen lite timmar sen i lördags.. känns som om det behövs! saknar johanna gör jag varje dag oxå, riktig vän!

även horan är jävligt bra ;) nu ska jag se måndagsfilmen i min ensamhet.
imorgon ska jag & horan måla lägenheten min, kommer bli kanonsnyggt.

nu har moltas fisit, luktar skunk. huaaaa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha hundfis är ju så jävla vidrigt! :D

2010-01-19 @ 13:16:27
URL: http://matildaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0