men va händer?


åhh jag har mens, gud va drygt. & är översentimental på det. vilken soppa! känner mig smått suicidal faktiskt men jag tror ni kan va lugn. skulle behöva två trygga armar kring mig nu.

va gör jag då? måste säga.. att jag anser att jag inte har fördrivit min semestertid specielt bra, då med undantag från när jag umgåtts med folk. alltså min alone time, va gör jag? tittar tv, äter, tycker synd om mig själv & pratar i telefon. sicket i landsproblem, vad ska jag göra när alla andra jobbar?

hur som helst hämta mamma moltas igår & åkte upp till stugan igen, så nu äre ännu mer ensamt.. måste säga att jag har fortfarande världens bästa livskamrat, moooltii! åker till stugan på måndag & är där en vecka sen ska jag tamefan flytta till gävle igen. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0