torsdag, snart helg.


prisa gud! så trött på denne hemtenta nu, men idag är en bra dag för marie är glad och plugget känns som om de börjar komma mot sitt slut :) imorgon tar jag tåget hem mot söderhamn för att umgås med min kära johanna carlsson! lite one on one time, va länge sen nu! ska fixa hennes hår, ska bli blond igen lutar de åt ;) bökmajja!

pappa kommer ner till gävle snart med mitt bankomatkort, tappa ju de så fick beställa ett nytt och de kom ju självklart hem till söderhamn. took! efter det blire slappaa. äta upp tacosen som är kvar sen igår! tror vi ska bli klara i ganska bra tid idag eftersom vädret är så fint.. idag är en "bli brun dag" !!

jaja nu ska jag fortsätta plugga, snart börjar ju våra bästa år också, bra morgon ändå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0