bra helg.


men blev kanske liite för mycket av det goda i lördags va? haha.
hade lite söndagsångest igår när jag vakna upp med två blåtiror & en sprucken läpp.
råka ju dra en rejäl spya på vägen hem & de resultera till massa spräckta blodkärl och
sen ramla jag tydligen med någon jävla kundvagn å slog huvve så måste ha kommit åt
ögat för de ser ut som om jag har fått ett rejält kok stryk. men ja tacka vet jag solbrillor.
läppen förklaras genom att jag gick rakt in i en vägg med en flaska i munnen, herregud.

som sagt det blev lite mycket i lördags, top 5 bakfylla.. verkligen.
inte så konstigt att jag jobba ihop en riktig snefylla heller. koppla bort allt.

give me one last kiss baby.

Kommentarer
Postat av: Therése

Hahahaha, bra där Sanna ;)

Kommer du ihåg tanden du lyckades slå av hos Amalia ? ;)

2010-03-29 @ 18:02:08
URL: http://grasmatta.blogg.se/
Postat av: sannapanna

hahahaha men lätt å glömma ;)

2010-03-29 @ 22:51:03
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0