en bra torsdag.


kan jag känna på mig att det är. lååång sovmorgon, men vaknade tidigt så knäppte på rocky ett filmen & njöt. kanske världens bästa filmer :) nu väntar jag in våra bästa år & därefter ska jag ta en långpromenad med vovven. sen blir det skola, för tredje gången den här veckan. måste nästan vara rekord sen julas. haha. sen ikväll har jag boxningsträning igen, å trivs!

imorgon får jag träffa världens bästa carlsson oxå, va ju 2 veckor sen sist faktiskt. tur att vi pratar med varann varje dag ändå ;) helgen är planerad som att de blir käk hos kattis (johannas mamma) imorgon & därefter sover vi i bergvik. jag åker och jobbar på lördagen & åker till johanna sen igen, blir väl film & godis på lördagen. de är ju faktiskt lördag. känns som om sommaren börjar välkomnas lite mer iaf. tackar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0