måndag


mycket att göra idag, skola från 10-16.
dock hoppar jag föreläsningen, läre hinna hem och
ta en promenad med hunden samt en löptur innan jag
möter  upp Anna vid korpen för att vi ska ha skolbarn nu
varje måndag :)

sjuka mardrömmar igår. drömde att jag och malin satt i soffan
i mitt rum och såg en jävla massa äckliga spöken och skrek. sluta
med att jag vakna med tårar i ögonen och ropade upp moltas. sen
trodde jag att jag skulle somna som ett barn men drömde att tänderna
ramla av, så jävla snuskigt. fett äckligt !!

kommer säkerligen ha problem att somna inatt efter de där sjuka drömmarna.
sen så ramla jag igår oxå, eller halka till. och sträckte bröstmuskeln så jag satt
här hemma igår och trodde jag höll på att få en hjärtinfarkt. dock var det ju inte
så farligt.

nuuuså, skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0