all the right moves - OneRepublic


spelas på replay i min lägenhet nu, min lägenhet är ostädad & äcklig. borde fixas idag, jag har iaf fixat disken. TACKAR.. fick lite mat av horan nyss, hon är snäll & tar hand om mig när jag är pank.. hoppas på att jag kanske kan få en slant pengar av pappi, hihi.

jag är ju brunett igen, men de har jag för mig att jag har sagt. ska knäppa nå kort & lägga in snart.. blev faktiskt jävligt bra, glänser lite rött.. fräckt!!

för tillfället har jag pinsamt tråkigt, just enbart för att jag måste städa. blää men hur lång tid kan det ta att städa 23 kvadrat? :) ska ta mig en prommis med moltiii.

kan denna jävla pollen, SLÄPPA MIG?????!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0