äntligen torsdag & quiz.


aah, ska bli så roligt :) även om vi blir få så ska vi nog lyckas, tyvärr har vi inte vårt guldkort ip mä oss. trök! outfit fixad & alkohol fixad. känner på mig att det kommer bli en bra kväll.

inatt mådde jag inge bra alls. nu känns de bättre, 3 timmars konstant nikotinkick är inge roligt. fick panik & mådde tok illa. men ja, va gör man inte för att slippa den där skiten.. kommer bli hårt att festa utan att röka.

ska snart göra mig nå brunch aktikt & sedan ta en långprommis med molti innan skolan. ska träffa marie halv ett så skulle kanske behöva börja göra mig iordning snart, hade tänkt att duscha och göra mig klar innan skolan men det blire nog inge av. tänkte göra klart uppgiften istället så jag slipper göra den imorgon när jag är bakis! haha. efter skolan följer marie  iaf mä mig hem, blir en prommis med molti igen då. stoppa i nått i våra små magar & börja göra oss iordning. malin kommer runt fem & horan vettefan när hon kommer :) blir kul iaf!

nu måste jag fortsätta med plugget! hare bra fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0