bakis mys


lonely im so lonely, sitter jag & sjunger nu för mig själv. haha nerå, jag har ju molti men hade gärna kramas lite. hur som helst är denne kurs klar & jag har lämnat in. va ett tag lite kluven om jag skulle ut ikväll mä men nee, jag ladda ner två filmer & nu ska jag snart gå & köpa mat på byllan. jag är lite hungri men mår ändå lite illa, men jag ska inte klaga riktigt mild bakfylla!

sitter & lyssnar på lite mysmusik.. kollar runt i min stökiga lägenhet... va ju fest här igår & jag har inte städat så luktar gammalfylla + min & malins bakfylla. usch inte så mysigt faktiskt..

men klockan är ju ganska mycket faktiskt, två filmer & byllan mat så äre ju sova sen. skönt, vakna upp pigg imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0