dag 9.


jag ska faktiskt ha cred för de här, fan va duktig jag är. men idag var det jobbigt, legat med illamående & migrän i två timmar. nu börjar de gå över och jag mår bra igen, men gudarna ska veta att jag inte är världens trevligaste människa när jag mår sådär.. stackars marie, dock har mina kära vänner förståelse.

sov i allafall till halv tio, skönt! marie mådde inge bra inatt stackarn, feberfrossa. tror både jag & marie pissade ett x antal ggr inatt. drack så jävla mycket te & dricka igår så blåsan höll på att sprängas.

ikväll blir de mys med horan, HORMYS! vi ska kika desperate & cougar town, länge sen vi hade en tjejkväll nu ;) blir ju ibland oxå! men hur som helst, inom kort ska jag och marie åka iväg till valbo. hon ska köpa en kamera & jag ska hänga på. kanske se om vi hittar nå tills på torsdag, skulle va kul med nå nytt.. nu har vi faktiskt gjort klart alla uppgifter & därför som belöning.. QUIIIIIZ!

självklart tar vi hem vinsten, iaf topp 3 som alltid. om ip är med det vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0