fin fin fin tisdag!


gick till skolan & vi har lagt upp en tidsplanering för b-uppsatsen. därefter gick jag hem & tog en långprommis med molti.. fick panik av att sitta inne när jag kom hem så ringde till horan & tog en promenad till med henne.. så mötte vi även på syrran :) sen har jag och horan suttit och solat i solen och moltas lekt med massa pinnar.. gick hem & snart börjar världens bästa tv dag JAAAAA!!! sen myyys!

imorgon är jag ledig, så skönt! & snart får jag pengar igen, tacka gud för det!! under hundringen på kontot nu, pinsamt dålig koll på min ekonomi!!

vi ska iaf vara glad för finväderet, äntligen börjar maj komma in i sinna rätta kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0