godmorgon


tröttare människa får man leta efter nu. mamma tyckte de va skit kul att väcka mig nu, "klockan är ju åtta" ja men de är ju tamefan i mig söndag!!!!! & apråpå det så åker jag hem ikväll, yeees! idag ska jag plugga. måste göra klart min egna uppgift i kursen. sen blir det plugg mån-ons med marie. självklart ska det firas att kursen är slut med quiz & lite fest!

ska käka lite frukost nu, därefter sätta mig med böckerna. känns väl inte skit lockande men det måste ju göras så! den här helgen har faktiskt gått förvånadsvärt fort, igår hälsade jag även på johanna och julle, shit vad jag har saknat dom. blev film, godis & massa snack :)

näe nu läre jag försöka få nå gjort när jag ändå är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0