Helgen


hihi, mörka ju att jag skulle åka till söderhamn för att karin skulle bli överraskad.. hade ju 25års fest för henne hos linda :) börja lite dåligt då jag och horan missa bussen mot andersberg & resan dit tog 50 min.. hahah! därefter börjades förkröket & sen anlände johanna och julle med karin.. glad blev hon iaf :) hade as kul på förfesten, blev ännu bättre mot slutet ;) .. tog oss mot bussen & vidare till heartan, där blev de dans & massa snack.. roligt med mycket söderhamnare ute.. gick hem ganska tidigt & igår spenderade jag & putte dagen att kika på jurcy shore (stavning?).. va iaf weekend break på mtv så kika på det i sex timmar och åt pizza.. nu har karln precis gått hem & jag ska väl kika lite på våra bästa år & duscha :)

idag har jag skola i tre timmar, sen hämtar mamma & syrran mig på skolan för att vi ska åka ut till ockelbo och gå på spa!! sååå mysigt med mor & döttrar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0