i can se your true colors..


måste ha sovit en 11 timmar inatt, somna tidigt gjorde vi å. haha pensionärer! drömde att jag drömde att jag drömde att jag drömde.. 3 drömmar - helt sjukt! konstig dröm oxå, verkligen!

jossan ringde & väckte oss, hon var tydligen här i gävle så jag och hon har lunchat på staden & kollat runt lite. helt sjukt att vi kanske inte har umgåtts på ett år med varann så ringer hon & allt är som vanligt ändå. de är vänskap! hade mycket att ta igen oxå. ibland saknar jag söderhamn bra mycket!

idag blir det lungt, imorgon börjar ju den b-uppsatsen. känns ändå okej kommer bli roligt att jobba med marie & linn :) nu ska jag ta och gå ut en långprommis med min lilla bäbis! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0