i remeber when you came with me that night..

oboy är gott & svår stavat.

hm. 3 sanningar ni inte visste:
- jag har läs & skrivsvårigheter
- jag har en & kommer alltid ha en crush för robbie williams, min gud.
- jag tror på karma

jag har lite tråkigt ikväll, lyssnar på musik. mest nostalgimusik vilket nu blev robbie williams. men vilket guda värder det har vart idag, var först ut & gick med syrran och lunchade på waynes. därefter va jag hemma & sen hängde med horan, därefter träffade jag mamma & pappa en sväng :) pratat en massa med marie i telefon. & jag fikade även med jossan idag. helt underbar dag, världens finaste vänner har jag (nämnda som onämnda).

nu vill jag verkligen bara somna & that i will doo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0