Om jag vann 116 miljoner skulle jag.

  • Betala av mina föräldrars lån på hus/bilar etc. & även ge dom money att leva för.
  • Köpa drömhuset till syrran & tommy, bil & ge dem pengar.
  • Betala av julle & johannas lån samt ge dem pengar.
  • Bjuda allesammans på thailand i vinter.
  • Ge horan en miljöbil (internskämt), samt pengar.
  • Betala av min studielån.
  • Köpa en fin bil, fin lägenhet, skaffa en PT och en dogwalker..
  • Ta ett ledigt från skolan för att resa runt utomlands med någon rolig person.
  • Göra några plastikoperationer som bröst & fettsugning.. hihi
  • Linn & Marie skulle även dom få en kosing var ;)

 de är allt jag kommit på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0