i my head


blev inge käk med lovisa, ingen promenad med syrran heller men hon & tommy kommer snart hit för lite byllan käk.. sen ska jag ta en långpromenad till med vovven, så skönt att va ute i solen.. plugget går väl sådär förtilfället, kommer inte riktigt någon vart men har skrivit lite iaf! läre sitta kvar i skolan på måndag och referera till lite böcker så ska de nog ordna sig.

ikväll blir de lungt, förutom promenaden sen. måste försöka få ihop lite mer text på uppgiften och läre packa tills hemgången. ska bli skönt att åka bil hem, slippa tåget & bussen + att trevligt sällskap.

nu är jag tok hungrig, enbart ätit frulle idag så kanske inte så konstigt. stod framför spegeln idag, tror fan jag blivit lite smalare. eller så spelar min hjärna bara mig spratt för att jag ska må lite bättre.. inte långt kvar till dammiddagen heller, ska bli så sjukt kul!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0