lördag kväll


nykter person i söderhamn sökes.. typ! nerråå, har hängt med mattan lite ikväll tills hon kom på att hon skulle ut & jag kom på att jag skulle va skit duktig & inte gå ut, jag har ju ändå jobb imorgon! här agerar man som skjus istället.. lika bra det, ett winn winn läge. jag får köra bil & dom får skjus.. gillart.

tog mig en sen långpromenad ikväll, lite läskigt att gå runt i söderhamn på kvällarna. usch! tur att jag hade lite happymusik i öronen & vovvsingen bredvid. för vem fan skulle attackera mig när de ser mitt lilla vidunder. haha no one.

imorgon är de ju söndag & då har jag en heeeel dag att göra absolut ingenting tills jag börjar jobba men ska försöka ut en sväng till bergvik & hälsa på lite, stackars julle hade ju brytit ett revben :( längtar verkligen hem. horan är helt lonely & jag skulle vilja joina henne. :'(

analyser låtar gör jag & horan nu på msn. tur att vi har varandra! soul sisters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0