slut som människa.


shit, har fett ont i kroppen. jag måste ha världens sämsta hållning har såå ont i axlarna. men jobbet gick bra iaf, det gick bra för att det gick fort & jag fick jobba med eva. världens bästa arbetskamrat, henne jäser jag på :) när jag kom hem möttes jag av världens gladaste molti som helst ville äta upp mä men de fick han så klart inte. nu börjar jag bli trött, tänkte kika om de var nå bra på tv. måste även ut med molti inte jag somnar.

skulle behöva en dunder massage. tacka vet jag att jag slipper den där dumma bäddsoffan. mamma har nämligen tatt ner en tältsäng. som är bra mycket skönare än den där skit soffan!!!

inte många dagar kvar tills mobil nu, bestämt mig. htc hd2 here i come ;)

sov gott allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0