söndag, äntligen :)


wie, ska snart ta en promenad med linn & sen ska jag bara storstäda lägenheten. känns som om det behövs.. men sen blire nog mys ;)

igår gick jag & horan och mötte upp Linn på hemma kväll, där köpte vi godis & hyrde film. antichrist. rekomenderas absolut inte.. kära värld, världens sämst film!! handlade typ enbart om ligga ligga ligga & sen blev dom crazy och hon klippte sönder sin puppa. och JA man fick se allt. usch usch usch, allt va så verkligt & det såg ut att göra sååå ont. aj aj. kollade på filmen uppe hos malin iaf & sen gick jag och Linn ner hit för horan skulle upp så tidigt.. satt och prata här en jävla stund & sen cykla hon hem :) tok trevlig helg, riktig tjej-helg!

min mage är fortfarande helt ur balans. inte speciellt hungrig heller, vettefan va de blir till lunch idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0