against all odds


karins hår kvart kanon, efter de har jag träffat marie & hennes lilla gudson. sååå söt, satt i parken & snacka massa skit & blev bjuden på glass. tackar ;) vill ha mina pengar & shoppa nu !!!!!

idag hände nå konstig, skulle koka makaroner & de resultera till en enda geggamojja. hm någon som vet vad jag gjort för fel? konstigt nu sitter jag iaf i min lilla lägenhet, fick äta fil & flingor till middag.. så lite pengar hag jag!! hahah.. tänkte försöka städa efter vår tvättning, ser ut som en bomb har gått av här.. men ändå så tomt, ensamt & tråkigt.. alla fylle samtal gör dock så att de känns lite bättre iaf!

nu ska jag nog städa lite & knäppa på nån film :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0