det finns för mycket saker att göra & för mycket tid.


fan va jobbigt de är att flytta runt i en resväska, hade ju med mig en teamsportia väska till söderhamn eftersom vi skulle festa & johanna inte riktigt visste vad hon skulle ha på sig.. nu har jag packat undan, helt plötsligt började jag förstå att min troslåda & strumplåda är överfullda samt hela mitt toaskåp. panik! så nu har jag rensat ur trosor/strumpor/smink/hudkrämer/duschkrämer m.m. som jag inte använder, bort bort bort. jag tog mig även en besviken blick i kylskåpet, där fanns det inte mycket att hoppa i julgranen för. ska snart förflytta min rumpa till konsum. men ändå känns de redan bättre. men jag måste städa lite till, vet inte hur jag lyckas med att göra en enda röra varje gång jag kommer hem.

mina fina lila ljus har smält i solen och har härmed formen som två lessna snoppar, ger nog alla mina grannar ett litet skratt när det tittar över. denna vecka blir det mycket ensamma kvällar dock inte nätter!

konsum nu så jag får i mig lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0