söderhamn, there goes my baby!


jaha då va man miss lonely i päronens hus, hur länge blir min granne borta i rättvik må tro? ;) va ju ett tag sen man träffa på henne nu!

jag har iaf hämtat ut min iphone, tog en halvtimme innan jag fatta hur man stoppa i kortet.. tacka vet jag google!! idag blir de lungt, tänkte åka ut på coop en sväng och prata lite med johanna när telefonens uppdateringar är klar. därefter ska jag fortsätta hänga här hemma all day long. första gången på en vecka jag ska sova själv nu + att de är i ett big big hus. ja, jag kommer vara rädd! men imorgon kommer karin hit & då ska vi hänga efter jobbet! jobbar ju bara till fyra sen är jag ledig :)

nu ska jag fortsätta jäsa lite på min fina mobiil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0