two is better then one

klev upp tidigt idag. nu sitter jag i min ensamhet & kikar tv, väntar på att johan ska åka ifrån malin oxå & hon ska komma och hänga med mig ;) hur som helst så ska jag städa lägenheten idag, blir jäkligt stökigt i denna lilla lya när man är två. men de äre värt, jag trivs!

imorgon åker jag hem & hämtar min iphone. blev en 3a istället, fyran blev så fruktansvärt dyr allt som allt, läre tänka på ekonomin :)  men lite frukost på de här, sen städa lägenheten, hänga med horan & ta en långpromenad med vovven, ikväll blire max med baby! life is good!

igår va vi på bio.. jag, putte, malin & johan.. skit bra film, men lååång. va så sjukligt kissnödig, höll mig i minst en timme.. & hade så ont i magen sen :( men de va mysigt, har saknat malin så mycket & de har nog johan oxå, kärlekskrankar ;)

nu ska jag som sagt äta lite frulle!

I remember what you wore on the first day
You came into my life and I thought hey
You know this could be something


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0