fettisdag.

vi gillart, jag ska trycka en semla efter hundkursen.
ganska trött på hundkursen nu faktiskt.. så slut så jag orkar inte gå känns det som :)
men lagt ut alldeles för mycket pengar på den här kursen, plus att moltas är så dukti
så han är värd att gör sånt han tycker är roligt. han är ju ändå min livskamrat.

sov så dåligt inatt, vakna varannan timme & mådde illa. tror jag åkt på en magkatarr igen,
inte så ovanligt när man han gallproblem.

nu kollar jag på greys, tittade nyss på sex and the city. nostalgi
plugget är klart för den här veckan men imorgon har jag seminarium vilket
säkerligen kommer gå kanon bra - kanon bra grupp!

om en halvtimme hämtar lena upp mig & det blir hundkurs :)
kommer gå bra, konstigt nog är jag nervös.

ikväll blire myyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0