Come on baby turn the lights off..


äntligen, denna skit helg är över. mina vänner börjar nu sakta men säkert anlända mot söderhamns dystra trakter. kanske jag trivs lite bättre? troligen. idag jobbar jag halv fem till kvart över nio, sen är de måndag & förhoppningsvis blire snabbt helg :)

som ni ser vaknar jag alldeles för tidigt, men börjar bli lite trött igen så ska nog lägga mig och försöka sova en sväng. skulle va så skönt att komma till jobbet pigg.. vart så sjukt trött denna helg, alldeles för varmt och alldeles för ensamt för att kunna sova. de skulle ju inte göra nå om de skulle bli dåligt väder EN dag nästa vecka, tror gräset behöver lite vatten & vi människor en liten pause. eller iaf jag!

nu lockar sängen alldels för mycket, molten sover redan. tänk om jag inte hade han, gud va tråkigt mitt liv skulle vara..  :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0