man andas annan luft här.


så fridfullt att vara i stugan :) länge sen jag skrev nå här nu.

i lördags blev de fest hos julia, hade faktiskt sjukt kul med allt pingisfolk.. därefter blev de krogen, vi hoppade berget :) väl där mötte vi även upp putte & hans vänner.. hade riktigt roligt på krogen men blev hemgång vid ett då putte blivit utkastad, haha! då vare bara att gå hem, men hellre gå tidigare än själv :)

därefter blev de bakis mys hela söndagen, gick på aspendos och köpte pizza & lite senare på kvällen blev det att hyra film & äta popkorn och dipp. riktigt mysigt..

igår åkte jag till stugan, satt mig på en buss i tre och en halv timme. tog verkligen på krafterna.. idag har vi vart ute och promenerat, hälsat på släkten & ätit på högakustenbron. nu ska jag nog snart göra kväller & lägga mig i min stuga för att se lite film.. imorgon om vädret tillåter så åker bikinin på & en bränna ska fixas!! :) på torsdag åker familjen till övik & shoppar lite :)

nu ska jag nog kila :) sov gott sen allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0