ensam i min stora säng


alone again. putte har gått hem, skulle golfa :) kikade på wolfman igår, höll på att skita ner mig. fyfan äcklig film! börjar även bli lite hungrig nu, tänkte göra korvstroganoff.. mums! har även opponering nu, betyder att man kikar igenom en annan grupps uppsats och säger vad dem bör ändra på innan man lämnar in den slutgiltiga! :) så nu har jag lite att göra idag.

ikväll ska jag mysa med mina fina tjejer.. ip, kerstin & lina :) kanske även marie följer med, de hoppas jag ju på :) kollar på xina nu, finns inte så mycket mer att titta på.. haha! jag har laddat ner remeber me som jag kanske tittar på om en stund!

nu ska jag försöka göra någon nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0