idag är ingen vanlig dag för idag är maries födelsedag, hurra hurra hurra!!


du är den som tar hand, en hjälpande hand åt oss alla. så många ggr du funnits där för mig, jag har nog hela mitt liv att ta igen dessa ggr :) du har skinit fram så fort, en riktigt fin vänskap har blomstrat upp & för mig är du och förhoppningsvis förblir en nära vän genom livet! love u my dream team partner <3

___________


idag är de "fin" väder i söderhamn, vaknade till strålande sol dock har molnen dragit sig fram nu, jävfla skit! inatt blev jag väckt att en fruktansvärt full pojke som pratade om att de fanns kineser och japaner med knivar i mitt sovrum. så ja, jag drömde lite mardrömmar. tack babe!

förhoppningsvis får jag träffa mathilda idag, länge sen jag såg henne.. men jag ska försöka ta vara på lite sol också samt slappa innan jobbet.. börjar klockan 16.30 till 21.15 sen tar jag tio tåget hem till gävle, hem till min säääääng! två dagar på tält säng betyder ryggont..


Kommentarer
Postat av: marie

va gullig du e gumman<3<3

2010-06-13 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0