ja men den här dagen började ju bra?


igår kväll hade jag fått 4 st myggbettsliknande bullar på foten.. väldigt små dock, klia som attans.. jag och putte gissade på knott.. oj så fel vi hade, vaknade imorse med 20 på varje hand, i händerna, på armarna, på benen, på fötterna och under fötterna. jag ringde till mamma, därefter 1177 & fick beordning att springa upp till akuten. gick dit, stackars putte låg ovetande kvar i sängen.. va iaf en stor allergisk reaktion som även gav mig feber så jag fick cortison tabletter & allergi tabletter samt fick jag sitta med larm klockan i handen för utifall jag skulle känna de minsta i hals eller läppar så vare absolut inte bra.  jag fick gå hem efter en timme ungefär, kliar fortfarande som fan. ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig.. skulle ju egentligen gå ut idag men baby stannar hemma och tar hand om mig :) ja mår iiaf lite bättre nu.. nu vet jag vad ip fick gå igenom HELA jävla ettan när de inte visste vad hon va allergisk mot!! ingen aning om vad de va jag reagerade på heller, de som är lite tjatigt!

nu ska jag kissa hunden, ta en promenad till apoteket på sjukan och köpa medicinen.. cortison salva & allergi tabletter så ska jag nog överleva.. todiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0