positiva sanna.


jaaa, känns bättre med utslagen.. & det är jag tokigt glad över. dock är alla dessa sura uppstötningar & ryggontet inte så kul, vilket man får av för mycket kortison.. back to positiv, man får dricka alkohol när man slutat med kortisonet!! och idag är min sista dag :D så om de inte smäller på med utslag imorgon så borde jag kunna fira midsommar som allt annat normalt folk, dock inte med bara ben som var tänkt!

ska lägga mig i sängen & ställa klockan på halv elva! dagen ska spenderas att städa lite & tvätta ikväll, även träffa marie för en promenad! :) imorgon hämtar mamma mig tidigt & jag får komma ut till mitt kära bergvik igen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0