världens värsta helg.


i sjukdoms beskrivning. fyfan så jag mått, sovde 4 timmar allt som allt mellan tors till lördag.. igår fick jag först åka till doktorn och få två adrenalinsprutor, kortisontabeltter och allergitabletter.. hjälpte inte, så fick åka upp på akuten fick då starkare allergimediciner och nå sömnliknande tabletter. sov tolv timmar inatt!! fortfarande tokslut & lite febrig. hade för mycket vita blodkroppar vilket betyder infektion i kroppen men tror det är på grund av att jag vart så slut! det är iaf lite bättre på armarna, fötterna är värre och benen är värre men inatt va min första natt med sömn så de borde vara åt rätt håll. har helt plockat ut röda färgämnen nu.

igår kom mamma och pappa hit till vid halv tio, lämnade då putte & molten.. kom hem vid ett och mamma och pappa åkte till valbo.. vid de här laget skulle utslagen börja ge sig, vilket de gjorde kom bara mer, mer och meeeer!! så fick ringa 1177 och dom skicka upp mig till akuten, va där mellan två och kom hem till sju. äntligen fick jag gå hem till super duper pojkarna.. då blev de lite käk & mys sen somna ja ju på två sek. putte stannade kvar tills idag oxå & gick nyss. han är för bra han.

jag hoppas verkligen att de lägger sig nu, frågan är bara hur fan jag ska klara mig utan ketshup?? aja, de vettefan. men hellre de än se ut såhär. skulle ju va barbent på midsommar, där sket jag en lök iaf. fyfan hur jag ser ut! men förhoppningsvis går de mot bätter tider, fick förfrågan om jag vela stanna kvar över natten men kände hellre att jag fick komma hem och skeda lite istället, jag tror jag mådde bäst av det. :)

nu ska jag ut med molti, får ju inte sola på grund av att jag äter kortison. trååååk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0